شما این امکان را داریدتا در صورت مراجعه بیماران به صورت حضوری ، نوبت ویژه در اختیارشان قرار دهید ، و تداخل و اعتراضی از سوی مراجعین جهت جابه جایی نوبت را مشاهده نکنید
شما این امکان را دارید تا از بیماران و مشتریان خود به صورت الزامی درخواست مدارک نمایید و پس از ارسال مدارک امکان رزرو قطعی نوبت فراهم گردد
در مراکز درمانی امکان تعریف متخصصین و پزشکان در ایام و روزهای متنوع وجود دارد.این امکان در واحدهای مختلف نیز قابل تعریف است
شما این امکان را دارید در جهت استفاده از تمام ظرفیت زمانی و نوبت کلینیک ، بیمارستان و ... از مدل تکمیل ظرفیت یا صف استفاده کنید و بیماران بر اساس زمانبندی شما اقدام به دریافت نوبت کنند
شما این امکان را دارید تا جهت قطعی سازی و افزایش بهره وری در رزرواسیون خود ، پیش پرداختی را از سوی مشتریان خود دریافت کنید. این مبلغ می تواند جدای هزینه اصلی خدمت یا محصول دریافت گردد
در تمامی سرویس ها ، خدمات و محصولات شما میتوانید بخشی تحت عنوان یادآور برای مشتریان قرار دهید تا با کمترین ریزش و فراموشی ، مشتریان دراسرع وقت و در زمان رزرو شده حضور یابند
جزئیات محصول ، خدمات ، سرویس ها و امکاناتی که شما با استفاده از ربات سینتاروس دریافت خواهید کرد
بله. شما میتونین سوالات پرتکرار رو وارد کنین و منشی هوشمند سینتاروس بهصورت خودکار پاسخ بده یا مشاوره اولیه رو به یک خدمت مشاوره یا نوبت ارجاع بده.اما اگر نیاز به پرسش و پاسخ جرفه ای دارید و می خواهید کاملا انسان محور پاسخ دهی صورت گیرد ، باید از چت بات سینتاروس استفاده نمایید و آن را سفارش دهید.
بله. منشی هوشمند سینتاروس بهصورت خودکار پیام یادآوری برای نوبتها میفرسته و میتونین قوانین کنسلی، پیشپرداخت یا جریمه برای عدم حضور تنظیم کنین.در کنارش ارسال پیام یاد آور در پلتفرم های متنوع و پیامک کمک می کند افراد با درصد کمتری ، رزرو خود را فرآموش کنند.
بله. بلافاصله بعد از رزرو یا پرداخت، لینک جلسه تصویری (Google Meet، WhatsApp، بله، تلگرام و…) برای مراجع ارسال میشه.حتی این امکان هست که به صورت زماندار برای افراد لینک رو ارسال کنید. مثلا 2 ساعت قبل از جلسه براشون لینک بره.
بله. منشی هوشمند سینتاروس امکان رزرو با حداقل اطلاعات (مثل شماره تماس بدون نام کامل) رو فراهم میکنه و حریم خصوصی کاملاً رعایت میشه. این موضوع با صلاح دید شما قابل انتخاب هست و می تونید محصولات و یا خدمات رو به صورت متنوع جهت دریافت اطلاعات تنظیم کنید.
بله. شما میتونین برای هر روز یا خدمت، ساعات و ظرفیت دلخواه تنظیم کنین. حتی امکان غیرفعال کردن کامل نوبتدهی در روز خاص هم هست.
بله. شما میتونین نوبتدهی رو به پرداخت آنلاین متصل کنین و بدون پرداخت، نوبت تأیید نمیشه. امکان تعریف پیشپرداخت هم وجود داره.
بله ، منشی هوشمند سینتاروس سرویسی تحت عنوان صف را در خود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بر اساس ظرفیت زمانی خودتان ، مشتریان را مدیریت کنید و مشتریان تنها با اتتخاب روز مورد نظر بتوانند نوبت دریافت کنند .
بله. میتونین برای هر پزشک یا مشاور تقویم اختصاصی، خدمات اختصاصی و پیامهای شخصیسازیشده تعریف کنین.
بله. منشی هوشمند سینتاروس این امکان رو داره که نوبت مشاوره، دریافت جواب آزمایش یا تحویل دارو تنظیم و مدیریت بشه.
بله. منشی هوشمند سینتاروس میتونه بعد از نوبت، پیام تشکر، فرم رضایتسنجی یا دعوت به نوبت بعدی ارسال کنه.
بله. همه اطلاعات نوبتها، پرداختها و مراجعان در پنل اختصاصی شما ذخیره میشن و میتونین خروجی اکسل یا فایل PDF تهیه کنین.اما این موضوع به من ساخت پرونده بیمار و شرح حال درمانی بیمار نیست. در صورت نیاز به این امکان شما باید از گروه پوبان امینی پرونده بیمار را به صورت اختصاصی سفارش دهید.
کاملاً. سینتاروس بر بستر زیرساخت مقیاسپذیر طراحی شده و همزمان میتونه هزاران تعامل رو بدون کندی یا مشکل مدیریت کنه. برای حجم های بالا ،اگر بیش از 400 نفر مراجع همزمان دارید باید نسخه ی سفارشی را تهیه نمایید.
شنبه الی پنجشنبه _ ساعت 9 الی 16
آدرس: ایران ، البرز
آدرس ایمیل:
info@pouyansuport.ir