شما این امکان را دارید در جهت استفاده از تمام ظرفیت زمانی خودتون و خالی نماندن فضای زمانی پرسنل از مدل صف استفاده کنید که همیشه تکمیل ظرفیت باشه کارتون
سینتاروس به مشتریان شما، مشاوره تخصصی و دقیق میده، از خرید محصولات و مقایسه محصولات گرفته تا مشاوره تخصصی خدمات و امکاناتی که مجموعه شما ارائه می ده و باعث می شه مشتری رو مجاب به خرید کنه.
شما این امکان رو دارید تا در ایام خاص که همیشه فشار سرویس دهی و تعداد افراد روی کارتون هست ، تعرفه ها و رزرو ها رو تغییر بدید و یا پیش رزرو رو فعال کنید
شما این امکان را داریدتا در صورت مراجعه اشخاص به صورت حضوری ، نوبت ویژه در اختیارشان قرار دهید ، و تداخل و اعتراضی از سوی مراجعین جهت جابه جایی نوبت را مشاهده نکنید
خیلی از ماها تجربه ی فراموشی یک برنامه رو داریم، سینتاروس می تونی هم به صورت صوتی ، پیامک ، ایمیل و گزینه های مختلف در ساعتی که شما دوست دارید ، به افراد یادآور بفرسته
در مراکز خدماتی امکان تعریف متخصصین و افرادی که در سالن میز اجاره کرده اند ، در ایام و روزهای متنوع وجود داره.این امکان در واحدهای مختلف نیز قابل تعریف است
جزئیات محصول ، خدمات ، سرویس ها و امکاناتی که شما با استفاده از ربات سینتاروس دریافت خواهید کرد
کاملاً. میتونید نوبتگیری رو فقط با پیشپرداخت فعال کنید یا تنظیم کنید که اگر مشتری یکبار بیدلیل نیومد، تا تسویه جریمه نتونه نوبت جدید رزرو کنه.
بله، میتونید زمانهای خاص (مثلاً شب عید، شب یلدا یا تاریخهای پرتقاضا) رو با قیمت جدا یا با محدودیت رزرو فقط برای VIPها فعال کنید.
بله، سیستم بهصورت خودکار یادآوری نوبت رو در زمان تعیینشده (مثلاً یک روز قبل یا دو ساعت قبل) از طریق پیامک یا تلگرام ارسال میکنه.این موضوع در پیام رسان های مختلف و ایمیل هم فعاله که بستگی به پلان خریداری شده شما داره.
بله، البته در چارچوبی که شما تعیین میکنید. میتونید تنظیم کنید مثلاً فقط تا ۲۴ ساعت قبل از نوبت، امکان لغو یا جابجایی باشه.
شما میتونید برای هر خدمت (مثلاً میکاپ عروس، شینیون…) ظرفیت مشخص تعریف کنید تا بیش از توان مجموعه نوبت رزرو نشه.
ربات بعد از اتمام خدمت، میتونه بهصورت خودکار یک نوبت ترمیم در فاصله مشخص (مثلاً ۲ هفته بعد) پیشنهاد بده یا یادآوری کنه.
با زمانبندی دقیق سینتاروس، شما میتونید زمان استراحت بین نوبتها تعریف کنید. همچنین میتونید نوبتهای خیلی فشرده یا خاص رو فقط با تأیید دستی ثبت کنید.هرچند پیشنهاد ما برای خالی نموندن زمان شما اینه که از مدل صف استفاده کنید تا شما همیشه مشتری در محل داشته باشید و زمان توسط مشتری تعیین نشه
میتونید «خدمات رایگان مشاوره» تعریف کنید که بدون پرداخت، فقط در زمانهای خاص قابل رزرو باشه. همچنین میتونید براش محدودیت تعداد در هفته یا ماه بذارید.اگر هزینه تماس رو هم بخواید کاهش بدید می تونید از ویدئو کال و یا تماس با پیام رسان های اینترنتی استفاده کنید.
بله، میتونید نمونهکارهای آرایش، ناخن، لباس عروس و… رو بهصورت گالری در ربات و سایت قرار بدید تا مشتری قبل از نوبتگیری ببینه.بهتر هست برای مواردی بدین شکل حرفه ای رفتار کنید و از سایت حرفه ای هم بهره مند باشید.
بله. میتونید فرمهایی طراحی کنید که قبل از نوبتگیری پر بشن (مثل نوع پوست، نوع مو، سبک آرایش دلخواه، حساسیتها و…). هم توی پیام رسان ها قابل اجرا هست و هم در وب اپ.
بله، سینتاروس میتونه چند بخش با خدمات متفاوت، نیروی متفاوت و تقویم جداگانه رو در یک پنل مرکزی مدیریت کنه.پلان های افسانه ای ، تایتان و سفارشی این موضوع رو کاملا حل کردن.
کاملاً. گزارشهای کامل با قابلیت خروجی گرفتن (Excel یا PDF) در اختیارتون قرار میگیره. این برای مدیریت بازاریابی یا حقوقدهی هم خیلی کاربردیه.
بله، میتونید برای خدمات خاص عروس (پرو، تست میکاپ، هماهنگی پکیج عروسی) زمانهای ویژه و محدود با تعرفه مشخص تعریف کنید. سینتاروس حتی میتونه فرم مراسم هم بگیره.